6 клас

Завдання на 04.05.2020 - 08.05.2020

Hello!
1)Listening Test
Listen to the video "Trains and Travel" and do the Listening Test. Уважно читайте інструкцію до тесту, дивіться на зразки оформлення відповіді. Тест можна пройти лише один раз з однієї IP адреси і він обмежений у часі (30 хвилин).



Listening Test

2)Revise the words of the topic, grammar rules and do the test.

Test

3)Reading Test
Look at the picture and revise the words.




Read the text "My Town" and do the Reading Test. Уважно читайте інструкцію до тесту, дивіться на зразки оформлення відповіді. Тест можна пройти лише один раз з однієї IP адреси і він обмежений у часі (30 хвилин).

My Town

My Town – Newquay

by Alex Howarth, 14
I live in Newquay. It’s a small town on the Atlantic coast in the south of England. It has got great beaches and is the best place to surf in the UK. There are lots of surf schools where you can learn how to surf. I go surfing with my friends every weekend. My favourite place is Fistral Beach.
I love Newquay because there are lots of other things to do as well as surfing. If you like water sports, you can go kayaking, water-skiing or coasteering. Coasteering is different because it is rock climbing, jumping into the sea and swimming in the same activity, but you should always go with a special instructor.
If you like animals you can also visit the Blue Reef Aquarium and see lots of different fish and even sharks. You can also go horse riding on the beach or visit Newquay Zoo. There are lots of other attractions too like mini golf and bowling. Come and see for yourself!

Reading Test


Увага!!! Тест можна пройти лише ОДИН раз, тому не поспішайте!

Якщо виникнуть питання - пишіть у коментарях.
Успіхів!

Коментарі

  1. Шановна Наталія Олександрівна, мені потрібна ваша допомога. Я не можу пройти 2 тести з контрольних робіт, коли я заходжу в тест, пишеться " з вашого IP адреса був вже пройдений цей тест", хоча я в них навіть не заходив. Що мені робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день, Єгоре. Я не знаю хто заходив на тести з твого пристрою. Попроси мій номер телефону у Олени Василівни - можеш написати у вайбер або зателефонувати.

      Видалити
  2. Шановна Наталія Олександрівна! Як відправити Вам результат Listening Test?З повагою, Кирило.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день, Кириле. Тести приходять вчителю автоматично. Відправляти нічого не потрібно.

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Доброго вечора, Наталія Олександрівна. Listening Test якось раптово завершився-здалося, що був збій, не на всі відповіді відповів. Що робити?

      Видалити
    2. Добрий день, Максиме. Ти відповів на всі питання. Два з них - неправильно. Оцінку написати?

      Видалити
  4. Добрий день, Наталія Олександрівна, Петраш Карина проходила тест на комп'ютері, а я зайшла с телефону, а мені вже пише що тест пройдено, тоді я зайшла з планшета і теж пише, що тест пройдено, що мені робити. Петраш Валерія

    ВідповістиВидалити
  5. Наталья Александровна,добрый день! Вопрос по второму тесту-визначне місце мы написали a plact of interest, но ответ не правильный.Почему?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день. Там немає помилки. В англійській мові є схожі слова: sight - визначне місце (достопримечательность) і a place of interest - цікаве місце; місце, яке викликає інтерес. Вони дуже схожі.

      Видалити
  6. Добрий день,Наталія Олександріна!Я не можу пройти тест,тому що я заходила на сайт вчора,хотіла пройти його,але не пройша і непочинала,я написала лише им`я та призвище,а потім вийшла з сайту,але далі (тобто розпочати) тест я не натискала.Сьогодні я зайшла на сайт,але там написано "Извините, но с вашего IP адреса ранее был пройден этот тест", але я його нероходила

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день. Якщо не збиралась проходити тест, то навіщо заповнювати анкету? На сайті і перед тестом чітко написано, що тест можна виконати лише один раз із однієї IP адреси. Заповнення анкети - це початок роботи із тестом! Програма запам'ятала, що з цього пристрою вже заповнювалися певні дані, спроба використана. Я не знаю зараз із ким спілкуюсь. Вкажіть своє прізвище або зв'яжіться через класного керівника.

      Видалити
    2. Це Кириленко Уляна!Я збиралася проходити тест,але мене покликали по справах та я вийшла із сайту.Тепер в мене оцінка 2?Якщо так,то як її виправити?

      Видалити
    3. Уляно, жодної відповіді від тебе з Reading Test i Listening Test не надходило. Попроси у Наталії Альбертівни мій номер телефону - вирішимо питання, не хвилюйся.

      Видалити
  7. Добрий день Наталія Олександрівна! я Игор Стрілець відправив з іншої поштової скриньки якщо потрібно мама надішле фото

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день. Пришліть фото і назву теста.

      Видалити
    2. Наталія Олександрівна доброго дня! Це мама Ігоря.В мене немає вашої ел.адреси,куда відправити фото?

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

6 клас

5-Б клас

7-А клас